Power joga

Čo je to? Power joga je dynamickejšia, fyzicky náročnejšia forma jogy, kombinuje jogové pozície s fitnes a rehabilitačnými cvikmi. Cvičí sa sústredene s aktívnymi hlbokými stabilizačnými svalmi a dôrazom na plynulé dýchanie. Lekcia je rozdelená na dynamickú časť, kedy sa pozície striedajú v rytme dychu, a statickú časť s výdržami v pozíciách na viac dychových cyklov. Na základe našich skúseností power joga:
- Odstraňuje bolesti chrbta a kĺbov, uvoľňuje a rozhýbava stuhnuté časti tela.
- Vyformuje postavu, pomáha získať pevné a prirodzene štíhle svaly.
- Vyrovnáva svalové dysbalancie, rovnomerne a komplexne precvičí celé telo s vlastnou váhou.
- Upravuje trávenie, pomáha odstrániť zápchu a podporuje detoxikáciu organizmu.
- Redukuje stres, je výborná pre psychický odpočinok, odreagovanie sa,
- Učí hlbokému plynulému dýchaniu a zladeniu dychu s pohybom.
- Učí koncentrácii a počúvaniu signálov svojho tela.
- Zlepšuje pružnosť a zvyšuje rozsah pohybu.
Pravidelné cvičenie power jogy priaznivo ovplyvňuje celkovú fyzickú aj psychickú kondíciu a vitalitu a vracia telo k jeho prirodzenému fungovaniu. Je vynikajúcou doplnkovou aktivitou ku akémukoľvek vytrvalostnému, silovému a kondičnému tréningu, podporujúca regeneráciu organizmu.

Power joga I - začiatočníci

Vhodná pre začiatočníkov ale aj tých, ktorí sa dlhšie nehýbali alebo potrebujú zopakovať základy správneho cvičenia. Lekcia prebieha v pomalšom tempe s podrobným slovným doprovodom. Cvičia sa menej náročné pozície v kratších výdržiach obohatené o viac prípravných, rehabilitačných a dychových cvičení. Čaká Vás dlhšia rozcvička, podrobné vysvetľovanie základných pozícií a ich zjednodušených variant. Ponuku aktuálnych kurzov Power joga I - začiatočníci.

Power joga II - mierne pokročilí

Pokiaľ poznáte základy správneho cvičenia power jogy, zvykli ste si na plynulé dýchanie a spevňovanie centra tela, v sprievode inštruktora cvičíte pozdravy slnka, bojovníkov a ďalšie základné pozície a chcete sa posunúť ďalej. Lekcia má dynamickejšie tempo – cvičí sa v rytme dychu, rozvíjajú sa základné pozície, pribúdajú tie náročnejšie, zvyšuje sa počet opakovaní a výdrže v pozíciách. Ponuku aktuálnych kurzov Power joga II - mierne pokročilí.

Power joga III - pokročilí

Pokiaľ už máte celkom zautomatizované základné pozície a rozhýbanie pozdravom slnka, cvičíte plynule v rytme dychu a nepotrebujete detailné slovné popisy, ste vo výbornej fyzickej kondícii, na lekcii si chcete poriadne zamakať a máte chuť skúšať ešte náročnejšie pozície a prechody, lekcie Power joga III - pokročilí sú presne pre vás.

Gravid joga - joga pre tehotné

Kedy: piatok 16:30 Gravid joga je vhodná pre budúce mamičky nejogínky od 12. týždňa tehotnosti po dohode s gynekológom. Základom sú dychové cvičenia, práca so svalmi panvového dna, jednoduchšie jogové pozície, rehabilitačné, strečingové a relaxačné cvičenia. Gravid joga pomáha budúcim mamičkám uvoľniť sa, jemne posilniť telo a udržiavať sa v kondícii a rovnováhe aj počas tehotenstva.

Power joga s babysittingom

Kedy: utorok a štvrtok 10:00 Pre všetky mamičky (ale aj oteckov), ktoré sú doma s dieťatkom a rady by začali opäť cvičiť je určená lekcia power jogy v doobedných hodinách so zabezpečeným babysittingom. Vhodná aj pre úplné začiatočníčky, základy správneho cvičenia vysvetľujeme aj individuálne. Mamičky si tak možu zacvičiť, odreagovať sa, zatiaľ, čo dieťatko sa hrá v detskom kútiku vo vedľajšej miestnosti.

HIIT - Metafit

Kedy: štvrtok 7:30, sobota 11:15 HIIT - vysoko intenzívny intervalový tréning alebo Metafit je 30 minútový metabolický tréning. Pomáha zrýchliť bazálny metabolizmus a spaľovať kalórie aj vo fáze odpočinku. Kombinuje tradičné posilňovacie cviky s najnovšími technikami vysoko intenzívneho intervalového tréningu. Trénuje sa len s vlastnou váhou, čím sa eliminuje riziko zranenia. Trvá len 30 minút, no prináša skvelé výsledky – či už je vaším cieľom chudnutie, tvarovanie svalstva, alebo budovanie sily a kondície. Pri cvičení Metafitu sa dostávame do anaeróbnej zóny, kedy naše telo nespaľuje podkožný tuk, ale zásoby cukru v pečeni a svaloch. Tuk nespaľujeme počas cvičenia, ale až po ňom, vo fáze regenerácie. Tento efekt trvá 24 až 36 hodín po skončení tréningu.